niedziela, 9 czerwca 2013

półeczka na przyprawy

Witajcie w niedzielę
W Głogowie pogoda burzowa - niestety. Rano ( o ile można tak powiedzieć, bo wstaliśmy ok. 10.00) świeciło piękne słoneczko. Miałam w planach skończyć półkę, potem zaprosić moją mamę na jakieś ciastko, a  po słodkiej uczcie jakiś spacer. Wczoraj piekłam muffiny czekoladowe więc tak sobie pomyślałam o mamie :) Skończyłam półkę ale pogoda się zepsuła i ze spaceru pewnie nici.
Nie mogłam się doczekać zrobienia czegoś z motywem lawendy więc wykorzystałam do tego półeczkę na przyprawy.
A oto jej "drugie życie"


Miała być w kolorze ekri ale pobawiłam się patyną i wyszedł efekt jak widać. Pierwsze przymiarki na ścianie. Jak się prezentuje?



Miłej niedzieli -przede wszystkim słonecznej :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca.Na pewno jest ozdobą miejsca,w którym się znajduje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miły komentarz :)pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękna a postarzenia wyszły Ci bardzo subtelnie. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Półka wyszła rewelacyjnie. Postarzenia super! Prawdziwa ozdoba:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna półeczka - przetarcia i postarzenia świetne.Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie komentarze :) nabrałam jeszcze większego zapału do pracy :) Również pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...