sobota, 22 czerwca 2013

zabawa aparatem

Witajcie

Wolne chwile w tym tygodniu spędziłam przy zaproszeniach. Fajnie tak coś zrobić dla kogoś, a tym bardziej jak efekt końcowy wywiera pożądane wrażenie. Trzy wieczory po pracy i są; ale do tego tematu wrócę niebawem :)

Na początku czerwca pojechałam do Wrocławia na Festiwal Wysokich Temperatur w ASP. Miałam tam okazję wziąć udział w warsztacie płaskorzeźb odlewanych żeliwem. Była i jest to dla mnie nowość, gdyż nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tym materiałem. Zrobiłam w negatywie drzewko ale niestety moja praca przepadła i nie znam efektu końcowego. Szkoda....





Często powracam wspomnieniami do Wiednia. Koniecznie muszę jeszcze nie raz tam pojechać :) Na wycieczce w wolnym czasie miałam chwile na zabawę z aparatem. Fotografia nie jest moją wielką pasją ale czasami lubię porobić zdjęcia; ując inny, swój punkt widzenia. Nieczęsto mam okazję na podobne zabawy choć i u nas jest wiele otaczającego piękna.  Bywa, ze potem w nich szukam inspiracji.






2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia.Widać,że jesteś kreatywną osóbką, pełną twórczego zapału. To fajne mieć pasję. Życzę wytrwałości, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, miło usłyszeć takie słowa:) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...