niedziela, 30 czerwca 2013

zaproszenie na 30-tke

Witam w niedzielne popołudnie :)

Kolejna, kreatywna niedziela mija w ekspresowym tempie. Dziś popracowałam troszkę graficznie i artystycznie. Teraz po półeczce pracuje nad drewnianym "trio" do mojego domku. Brzmi tajemniczo?...  sama też jestem ciekawa co z tego "trio" powstanie :)

Zamówiłam też pędzle z renesansu do malowania/lakierowania. Po ostatniej wtopie z lakierem poliuretanowym muszę uzupełnić braki. Mój ulubiony pędzelek chyba się stopił, jak go chciałam doczyścić terpentyną po lakierze. Chemikiem nie jestem ale reakcja wyszła niezła :D

Obiecałam zdjęcia zaproszeń nad którymi niedawno siedziałam. Oto one. Nie miałam tu zbyt wiele czasu na przemyślenia więc szłam na żywioł.


Miłej niedzieli! Pozdrawiam

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...