wtorek, 22 października 2013

Choinkowo

Witajcie !

Ostatnie kilka dni minęły bardzo pracowicie. Szyszkowe choinki dosłownie wessały mnie. Robienie ich sprawia mi wielka przyjemność i satysfakcję. Roi się w głowie od nowych pomysłów i mogłabym siedzieć i tworzyć i tworzyć... :) Oby mi czasu wystarczyło :) Na zdjęciu dwa moje, nowe nabytki :)

Weekend bardzo miło spędziłam. Udało się mężusiowi wyciągnąć mnie z domku i wybraliśmy się do przyjaciół, których wielki nie widzieliśmy.  Bardzo miło spędziliśmy u nich czas, obejrzeliśmy film... Kochani dziękujemy za zaproszenie! Piękna pogoda, ciepło zachęca do spacerów, także nie szczędzę ich sobie.

Jeśli macie ochotę, zapraszam do fanpage'a Szkatułki Inspiracji  :)

Miłego dnia życzę!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...