środa, 16 października 2013

deska pełna serc

Witajcie,

I stało się to, co było nieuniknione. Poniedziałek był moim ostatnim dniem w pracy. To była moja decyzja, trudna, ale mam nadzieję, że słuszna. Na moje odchodne upiekłam pyszne ciasto z jabłkami i bitą śmietaną.Oczywiście, nie obyło się bez przygody. Roztargniona zapakowałam ciasto na tylne siedzenie w aucie a na koc położyłam torebkę. Przy mocniejszym hamowaniu torebka wpadła prosto do ciasta. Na szczęście bita śmietana była jakimś cudem nienaruszona.
Pozdrawiam Was cieplutko dziewczyny!

Wczoraj, przy podwieczorkowej herbatce nie zabrakło inspiracji już w świątecznym klimacie. Zrobiłam deskę pełną serc. Zawieszki -serduszka czeka jeszcze wypalenie w piecu i malowanie ale już na etapie gliny prezentują się nieziemsko.
Bardzo ciekawa jestem efektu końcowego.


Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...