poniedziałek, 28 października 2013

subtelna elegancja

Dzień dobry w poniedziałek :)

Jak Wam weekend minął? Przyznam szczerze, że ja go prawie nie odczułam. Choinki wciągnęły mnie bardzo... Siedzę, czyszczę szyszki i kleję... Wykończyłam tackę, zagruntowałam styropianowe bombki i czas zleciał mi nawet nie wiem kiedy. Za szybko mi leci czas przy artystycznych pracach, zdecydowanie. Zresztą jak się zajmę pracą to też ciężko mi się oderwać od niej :) Ale najbardziej lubię efekty końcowe.

A propos prac końcowych, to udało mnie się tylko wykończyć choinkę na zdjęciu. Choinka moim zdaniem wyszła bardzo subtelnie ale i elegancko. Urzekła mnie jej kolorystyka srebrno-perłowa. Szczerze przyznam, że z początku w ogóle mnie się nie podobała i uznałam ją za najgorszą swoją choinkową pracę. Na szczęście postanowiłam nic w niej nie zmieniać. Dziś jestem z niej zadowolona i lubię na nią patrzeć.

Nasz kot, pomimo, że Pani jego w domku zwraca na siebie uwagę jak tylko potrafi. Ostatnio lubi mi pomagać przy choinkach. A to mi szyszkę podkradnie, a to pociągnie za kapcia albo ukradnie jakąś wstążkę. Czasami lubię jego towarzystwo ale bywa, że jego "pomoc" aż denerwuje. Ledwo się odwrócę i sianko sizalowe lub cała szpulka wstążki jest w jego łapkach. Słodziak! Ukradkiem zrobiłam mu fotkę w akcji. Tak wstążką był zajęty, że aż nie zwrócił uwagi na aparat (a zdjęć nie lubi). Zwierzęta są wspaniałe :)


 Miłego popołudnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...