niedziela, 10 listopada 2013

inspirująco

Witajcie w niedzielne popołudnie :)

Tydzień zleciał nawet nie wiem kiedy a każda minuta jest na wagę złota... Tak bym podsumowała ostatnie kilka dni :) Rezygnując z pracy obawiałam się, że nie będę miała takiego kontaktu z ludźmi jak niegdyś i na samą myśl już mi tego brakowało, że stracę kontakt z moimi koleżankami, z którymi znajomość bardzo sobie cenię...  Tymczasem jest zupełnie inaczej, co mnie bardzo cieszy :) Spotykam mnóstwo ludzi, poznaję nowych; ostatnio czas mija mi na spotkaniach i tworzeniu. Rozpoczęłam kurs trenera wellness i zainteresowałam się współpracą z firmą Herbalife. Mam nadzieję, że dzięki tym krokom tylko się będę rozwijać zarówno w mojej pasji, w marketingu oraz w nowych, nieznanych mi dotychczas horyzontach.

Największą dla mnie nagrodą jest to, że moje prace się podobają. Uśmiech i radość "klientów" jest dla mnie bezcenna. To daje mi bodziec do dalszego działania, do tworzenia... Ach...

Wczoraj i dziś przezywam jakiś kryzys; może zmęczenie mnie dopadło albo przesilenie jesienne. Staram się czasu mnie marnować i próbuję nowych przepisów na murzynka z ananasem i placki ryżowe. A może dziś coś postanie nowego... Kupiłam bombki akrylowe ale "boję" się za nie zabrać. Jak nie spróbuję, nie zepsuję to i się nie nauczę... Wiem .:) Musze się zebrać w sobie.



Tymczasem miłego długiego weekendu!




2 komentarze:

  1. To super, że wszystko dobrze Ci się układa. Piękny stroik, bombeczki jeszcze piękniejsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, powoli zaczyna się układać ale przede mną jeszcze długa droga. Grunt to cel i pozytywne nastawienie :) Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...