niedziela, 17 listopada 2013

szkatułka z kryształowymi sercami i inne nowości

Dzień dobry

Po zwariowanym tygodniu dziś troszkę zwolniłam tempo i mam z tego powodu wyrzuty sumienia. Udało się zrobić szkatułkę na biżuterię i bombeczki wiele też prac czeka na skończenie. Niestety przez kilka dni nie miałam weny i robota czekała na "lepsze czasy" :) Na szkatułce ćwiczyłam technikę przecierki na sucho. Nie mogłam się doczekać kiedy spróbuje tej techniki i w końcu nadarzyła się okazja. Ręka mi drżała  przy pierwszych pociągnięciach pędzla :)  Znalazła już domek, co bardzo mnie cieszy.

W naszym mieście w czwartek odbyło się spotkanie artystów. Niestety nie wybrałam się (z przykrością) ponieważ wena przyszła i trzeba było robić a nie kawę pić... Taki psikus...  Szkoda, bo fajnie byłoby poznać nowe osoby zajmujące się rożną sztuką i ewentualnie wymienić doświadczeniami. Czekam do następnego razu :)

Muszę jakoś nauczyć organizować sobie czas; są dni, że robię po 14 godzin, a są że wcale, bo padam ze zmęczenia. Hm...






A tak na inny temat, wczoraj pojechałam na bardzo ciekawe seminarium biznesowe do Wrocławia. Dotyczyło ono produktów Herbalife ale i generalnie tego, co jemy.  To był bardzo udany dzień i warto było pojechać i troszkę posłuchać na temat tego co jemy.

Dziękuję za odwiedziny, miłe komentarze i zapraszam do podczytywania!

Miłej niedzieli



6 komentarzy:

  1. Śliczna komódka - chciałabym umieć robić takie przecierki i piękne te czarno-białe bombki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo mi miło ! Ja nie czuję się w nich jeszcze pewnie ale pewnie to kwestia doświadczenia i wprawy :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Komódka bardzo ładnie się prezentuje, świetne przecierki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję, tym bardziej, że przecierki robiłam po raz pierwszy :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Urocza komódka, w romantycznym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...