poniedziałek, 20 stycznia 2014

herbaciarka vintage

Witajcie w poniedziałkowe południe :)

Jak Wam minął weekend? Ja w sobotę byłam na szkoleniu we Wrocławiu - jak wspomniałam we wcześniejszym poście. Lubię takie wyjazdy. Niestety zamiast skupić się na temacie masowałam sobie skroń, bo dopadł mnie taki ból głowy, że szok... Wczoraj było już znacznie lepiej, ufff... W góry nie pojechaliśmy bo niestety ze śniegiem kiepsko. Szkoda, bo cały tydzień czekałam na tą niedzielę, napaliłam się jak nic i wyszedł klops.

Dziś z mężusiem obchodzimy takie małe święto, bo 20 stycznia wszystko się zaczęło; pierwsze trzymanie za rękę, wzajemne poznawanie siebie... Piękny czas :) Z tej okazji w Ikei kupiłam większe ramki na nasze zdjęcia ślubne, do powieszenia na ścianie w sypialni. Ramki mam tylko zapomniałam zdjęcia wywołać... Cóż, hehe zakręcona ze mnie żonka.

W zeszłym tygodniu skończyłam herbaciarkę z motywem w stylu vintage. Pierwszy raz stosowałam bejce i bardzo ten "wynalazek" mi się spodobał. Szybko, sprawnie poszło, z fajnym efektem.  Oceńcie sami.



Jeszcze raz przypominam o zabawie na blogi - moim zimowym Candy i bardzo serdecznie zapraszam! Szczegóły znajdziecie tutaj http://szkatulkainspiracji.blogspot.com/2014/01/zimowe-candy-w-szkatuce-inspiracji.html 

Miłego poniedziałku!





3 komentarze:

  1. Ślicznie dziękuję, za miły komentarz :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Saved as a favorite, I love your web site!

    Also visit my web site ... seo company johannesburg

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...